Vizuální identita SAUCOM 

17.01.2024

Slyšeli jste o 3D tisku? Aby ne. A o 3D tisku ve stavebnictví? Tisknout odlitky, mobiliáře, nebo malé domy? Myšlenka, které dává reálnou podobu společnost SAUCOM, jeden z vítězů podnikatelského projektu "Můj první milion".

Saucom nás oslovil s potřebou nové identity. A proto, že nás nové inovativní projekty baví, rozhodnutí nebylo těžké. 


Celý vizuální styl vznikl s důrazem na čitelnost, vizuální čistotu a respektování činnosti firmy. 

Hlavním prvkem loga je prvek trojúhelníku, jako základního elementu 3D tiskové stopy stroje STORK 1, ve spojení s písmenem S a A. Promyšlená barevnost, odkazující na energický, inovativní a stavební brand, specifické písmo i doplňující claim pro lepší čitelnost značky.    

Důraz byl kladen na použitelnost a aplikovatelnost značky vč. doplňkové grafiky na ostatních materiálech. Pro společnost Saucom jsme tak vytvořili kompletní balíček firemní identity včetně loga, brand manuálu, vizitek, webdesignu, nebo Powerpoint prezentace. 

Klient: Saucom s.r.o., Autor: Radek Pinďák, Obsahuje: Identita, brand, logo design, webdesign



Líbí se vám naše práce?