Aby značka měla smysl

17.01.2024

Uvedení nové značky na trh se neobejde bez kvalitně zpracovaného a poutavého brandingu i kompletní a funkční použitelné identity. Tím spíš, pokud vstupuje do relativně specifický trh s vyšší mírou konkurence i širokou nabídkou značek produktů pro děti. 


Pro českého prodejce a výrobce dřevěných Montesorri hraček Montík, jsme vytvořili návrh vizuální identity i e-shopu. 

Celý proces tvorby značky začal klasicky důkladnou rešerší. Řešila se tonalita značky, barevnost i její charakter. Navrhli jsme a zpracovali zábavného maskota, vymysleli slogan, nové logo i sadu originálních ikon. Kompletní vizuální identitu a její aplikace pak sjednotil a zaštítil brand manuál. Nakonec dostal funkční tvář i nový e-shop a celou značku jsme pomohli nastartovat a uvézt s klientem do chodu.

Prostě spolupráce, která dává smysl. 


Klient: Montik.cz Autor: Petr Prokop, Radek Pinďák Obsahuje: Identita, brand, brand manuál, logo design, webdesign, maskot, ikony



Líbí se vám naše práce?