Ro(c)ky se staráme o Majáles

16.01.2024

Rockeři jsou subkultura. Dostat se jim doslova pod "kůži", není lehké a tak jsme rebranding Bystřického Majálesu pojali jasně. Stvořili jsme rockera, tvrďáka, maskota, prostě jednoho z nich. Žádné ořezávátko, ale vizuál, co tě roznese na kopytech! 

Myšlenka ale nebyla prvoplánová. Motiv zubra vychází z historie a odkazuje na erb města Bystřice pod Pernštejnem. A právě spojení tradice a kořenů v moderním rockovém kabátě, zde zafungovalo dokonale.     

Maskota jsme dokázali aplikovat do všech materiálů a kanálů. Vzniklo originální logo, tiskoviny, plakáty, velkoformátové billboardy. Navrhli jsme podobu webových stránek, nastavili vizuální styl pro sociální sítě, vytvořili kreativu pro online kampaně, návrhy pro merch i TV spoty.   

Výsledek? Maskota účastníci majálesu přijali za svého a festivalová identita dostala svěží, funkční a osobitou tvář. 


Klient: Rock majáles, Autor: Petr Prokop, Obsahuje: Identita, brand, rebrand, logo design, webdesign, merch, poster, billboard



Líbí se vám naše práce?