BRANDING A IDENTITA


Branding a identita jsou vaší vizitkou, tváří, jazykem. Určuje, kým jste, jak působíte, jaké hodnoty vyznáváte. Kvalitní branding ovlivňuje nejen celé vnímání značky, ale nastavuje také pravidla pro její použití a lepší komunikaci.


  • corporate identity

  • logo

  • brand manuál

  • název značky

  • slogan/claim

  • tone of voice

Nastavení identity 

Po definici základů, přichází na řadu převedení značky do vizuální podoby. Pomůžeme nastavit celý vizuální systém od základního logotypu, barvy, symbolů, písma, tonalita jazyka i s vytvořením sloganu.

Značka a logo

Logo je unikátní a specifický znak/symbol vaší značky.  Je často jednou z prvních věcí, kterou klient řeší. Za nás jedna z důležitých částí celku vaší dobře fungující identity. Kvalitní logo pomáhá zvýšit čitelnosti, atraktivitu, nebo důvěryhodnost vaší značky  

Slogan a claim

Slogan je dalším klíčovým prvkem v identifikaci značky. Její poselství shrnuje do krátké, zapamatovatelné fráze. Budí emoce i buduje povědomí. Kvalitní claim dává základ komunikace celé značky.  

Brand manuál  

Brand manuál je modla. Základ pro kvalitní práce se značkou. Hlavní přístav pro všechny grafiky, markeťáky, klienty, nebo interní pracovníky. Definici pojmů, parametrů a pravidel značky v přehledném dokumentu ocení všichni, kdo s vaší identitou budou v budoucnu pracovat.