STRATEGIE ZNAČKY


Na těchto základech můžete stavět. Známý slogan s Liškou dobře vystihuje pro nás správný proces tvorby značky. Prvotní rešerše a analýza, komunikační audit, stanovení DNA, nebo nastavení vhodného jazyka, či mediálního mixu, může být to základní, co u vaší značky můžeme řešit. 


  • analýza značky

  • positioning

  • DNA

  • USP

  • plán značky

Analýza značky 

Komunikaci stavíme na promyšlených základech. Pro správně zvolenou strategii o vás potřebujeme vědět co nejvíce. Vstupní analýza, komunikační audit, data, nebo rešerše, jsou pro nás zásadní pojmy.


Positioning 

Cílem brand positioningu není jen odlišit značku od konkurence, ale především vědět, kde si stojíme a jak chceme, aby naši značku zákazníci vnímali. Velmi důležitá součást stanovení celkové strategie. Projdeme spolu základní otázky. Kdo jsou naši zákazníci, naše konkurence, jaký je náš příběh, naše hodnoty?

Definice DNA a plán značky


Definujeme jasné a čitelné DNA značky. Stanovíme správné prodejní argumenty, ujasníme si její vlastnosti i charaktery a najdeme vhodný jazyk, který bude promlouvat k vašim zákazníkům. Nastavíme vaší značce formu i strategii pro jednotlivé prodejní a komunikační kanály.